Jan 28, 2012

Obses = Kebodohan

Apakah ciri kebodohan seorang manusia?


Being an obsessive over something. Obses mengikut E-Kamus ialah keterlaluan.

Dan tahap obses yg paling terserlah kebodohannya ialah apabila kamu obses terhadap seseorang seperti pasangan kekasih kamu, artis yg kamu minat mahupun atuk kamu *penulisan gaya motivator*

Apa? Kamu tidak obses terhadap manusia? Ohh kalau kamu obses terhadap bulu di badan kamu itu masalah mental kamu puncanya.



1. Obses terhadap artis














Ini kamu lihat Bieber sedang dikepit oleh beratus orang bodyguard yg mantap kerana hendak melindungi artis cilik ini daripada obsessive fans. Oh saya tidak kesian cuma itulah siapa suruh couple dgn Gomez kan.

Dan apabila kamu obses terhadap sesuatu artis itu maka kehidupannya akan menjadi terbatas dan tidak boleh bercanda bersama lelaki/perempuan lain. I bet mesti ramai obsessive fans yg meroyan bila tau Bieber couple dgn Gomez kan? Hehehehe. Padan muka siapa suruh obses sgt.

Oh aku tak cakap Bieber je. Masa Jonghyun couple dgn SeKyung mesti ada gak orang mengamuk tak puas hati. Macam Hara & Junhyung dan lain-lain. Cewah Kpop sungguh kehidupan gua.





















Ini sgt menyedihkan & menggeletarkan tubuh badan saya. Kalaulah sy Robert dan terjumpa gambar ini maka saya akan tertampar PC sy dgn bertalu-talu sambil menjerit "Apakah jenis manusia kamu ini!?" Sambil bernafas dgn kasar & menangis menginginkan emak.


2. Obses terhadap pasangan kekasih

Apabila pasangan kekasih kamu meminta putus disebabkan alasan yg bodoh seperti kamu tidak pandai bermake-up, tidak pandai menggoda ataupun sgt bodoh dlm IT maka kamu mengalami tahap stress yg melampau. maklumlah dia kan cinta hati kamu forever & ever jadi dimana lg kenikmatan hidup jika kamu sudah putus?
















Jadi kamu harus bunuh diri, sayang &
kamu akan berjumpa dengannya di syurga.

Ini kebodohan tahap paling malang, lebih malang daripada mangsa kanak-kanak rejim zionis. Kasihan kamu.


Dan itu sahaja dua jenis obses yg saya rasa paling malang yg pernah wujud di dunia ini. Dan ingatlah apabila para artis disanjung-sanjung & kata-kata ulama dipertikaikan maka itu adalah tanda-tanda qiamat yg bakal muncul tak lama lagi. Sama sama kita renungkan.


Take Note : Please dont make a big fuss over small things. Annoying tahu tak? Annoying tu adalah satu jenis karipap yg paling lembut di dunia -___-

No comments:

Post a Comment