Dec 13, 2011

Saham sendiri pun aku geli.

Im sorry, for deleting those older posts.


Dear ex-SPM candidates 94's cey
I heard rumours yang kita akan cuti sampai bulan Sept?

Biar getik. Sembilan bulan tu lama gila ok.
macam kau mengandung then kau dah selamat bersalin
dan kau dah siap-siap letak nama anak kau Muhammad Adam

Muhammad Adam?

(wadahek with Muhammad Adam tetiba)


And suddenly I thought about something yesterday,
pasal kerja masa cuti ni.
aku dah ada nawaitu nak kerja nurseri jaga budak bukan jaga pokoks.

Tetiba je semalam mama suruh aku basuh Safiah punya 'saham'
Then my mind pooped some thingS

1. Aku tabah lagi kalau 'saham' adik sendiri. Tapi aku pasti lemah gemalai berdepan dgn 'saham' bebudak lain. Macam geli.

2. Kalau 'saham' keras boleh bertolak ansur lagi.
Tapi kalau cair/melekit dan berwarna kuning?

3. Cuba bayangkan dalam satu hari ada 30 budak nak membuang 'saham'
for sure, aku akan balik dlm keadaan ketakutan dan pucat.



Aaaaa peoples, any suggestion?


Take Note : Waiting for this friday patiently, ihiks

5 comments:

  1. jangan lah jaga budak2 . bg lah orang makan kee , haha . faham ?

    ReplyDelete
  2. Haha thats normal situatuon for me. Mak I baby sitter jaga budak budak but taklah ramai. Sorang jee. Hahahaha suka dengan budak budak but takde ah sampai tahap nak basuhkan saham diorang haha. Time diorang melabur je tu dah for sure lari dulu sebab taknak basuh plus buang saham tu haha.And I quite shock bila you kata you minat kerja nurseri. hm memang susah nak nampak bebudak sekarang nih kerja part time or full time as babysitter. But sokay. Do yr best Nabilah haha!

    ReplyDelete
  3. Ala Nadzmi. Tp kalau senior babysitters tu nak uji akk cemana

    ReplyDelete
  4. Anon, hehehe. I terinfluence dgn sepupu2 I. major lepas SPM kerja nurseri jaga budak. I pun okay je tp lemah sikit la bab saham-saham ni. Hek hek

    ReplyDelete
  5. Hahaha , Just take it the saham then :D

    ReplyDelete