Dec 19, 2011

My three penghibur duka lara's friends.

Yo, sometimes when you are in love with someone,
and that moment kau belakangkan kawan kau,
kau boleh pergi meninggal. Ok?

SO wasup everyone?
saya expect semua orang sihat, alhamdulillah comel dan masih cantik/hensem seperti mana kali terakhir saya melihat anda.
may Allah bless y'all with hapiness. AMIN.

oh ya, harini mood aku baik mcm angel tahap langit ke-7.
bak kata sharifah zarina. HAI KAK PAH.



and HELLO to my friends. yg baru menginjak usia 17 tahun.
Adek Te. Adek Qah. Adek G-Market.


HAPPY BIRTHDAAAAAAAAAAAY
(bayangkan aku buat suara opera sampai pecah gelas)
with big hug and kisses sampai korang lemas & menangis.
uh, horror jugak aku ni. menakutkan~

jum close-up their funny faces. COMEL. NYA. geram.


I don't have many things to say.
cuma aku sangat bersyukur Allah gave me such a great present
thru my gedik, pilu, up and down's situation.
walaupun kadang-kadang kita sering berasa jengkel antara satu sama lain,
HEY, aku betul-betul tak kisah sebab
this is wht we call asam garam dlm persahabatan. KAN?


ke aku yg syok sendiri. heh.



akhirnya aku ingat jugak birthdate rasyiqah.
itu pun selepas beribu kali menanyakan soalan yg sama.
"Syiqa, birthday kau senanye berapa haribulan?"
dan dibalas dgn muka ekstra jengkel oleh rasyiqah.



hidup aku terasa sunyi tanpa kehadiran suara tehan.
SUNYI GILA.
YELA KORANG TAHU KAN SUARA TEHAN CEMANA
(huyo tercaps-lock)


TADAA iniE gYAh (penulisan rempz sejati)
serius, kau macam adik aku doh
Feeling aku kawan dgn kau sama mcm feeling bila aku dgn adik aku.
ASAL EH? sorry tau. Maafkan KAKAK eh?


please contact/wish them at:

Najihah/Jia/G-Market/g-Yah
Jia's Blogspot
Jia's Twitter
Jia's Facebook


Rasyiqah/Qah/Laisyiqah
Syiqa's Blogspot
Syiqa's Twitter
Syiqa's Facebook

FarahAtikah/Tehan/Ate
Tehan's Twitter
Tehan's Facebook







SO, inilah dia. aku taknak promise pasal hadiah,
tapi aku janji kasih sayang aku terhadap korang takkan berkurangan.
ERK? ERKKKKKKKKKKRK. KROKK.
ok, love y'all forever.

2 comments: