Jan 22, 2012

Januari's babies.

I'll do a short post. Nak kejar masa. Banyak lg aku nak explore. Cerita RunningMan, We Got Married & banyak lagi.
Dekat tadika nanti nikmat dunia ni semua hilang.

Nikmat yg ada di tadika ialah budak tadika yg comel & mendengar kata.
Itu sahaja. Television ada pun tak nikmat. Sbb aku tak minat TV.
Ok aku mengeluh lagi. Teruk betul.

So Im going to post about Jan's bornkids.

Firstly, I feel so sorry to those yg aku tak wish masa hari kelahiran korang tu. Wether aku terlupa atau no wi-fi connection (tak habis-habis dgn wifi) yg pasti aku bukan sengaja.


This is my lil brother. Amir Asyraaf.

Sudah 16 pun kamu wahai adik. Both of us dah besar, dah tak boleh main ludah-ludah dah ataupun memberi nafas secara live didepan hidung
(padahal hari-hari buat)

Bukan pengotor. Tp ni cara kami tunjuk kasih sayang.
Melalui saliva & hembusan nafas. Have a blast my brotha.

My adik. You've turned 13 already!

Ok ni pun geng setia saliva dan hembusan nafas.
Kakyong bet adik paling annoying dgn kakyong sebab treat adik as servant kan?
Kahkahkah, jangan sampai aku ungkit segala jasa baik aku cuci berak adik semua.
Menangis adik nanti.

Have a blast my dear sister! Love you.

Ni Shera Ismail. Cun kan kawan I? Peeeewit!
(sambil buat muka flirt angkat kening)

I dgr you kerja bakery sekarang.
Hikhik nanti masa birthday I, jangan buat-buat lupa nak bagi kek kat I ok.
Thankyou for da great memories that you've given to me. Love you Chera.
Nanti lepak ok, rumah sekangkang kera je.

Lastly, this is Dina Ilyani.

Sebelum tu aku nak mintak maaf bebanyak sbb selalu cari pasal dgn kau since form 1 lg. Hehehehe anyway aku happy sgt sbb ada org rasa apa yg aku sdg lalui sekarang ni as guru tadika.

Nanti jumpa, bawak sikat kita sikat rambut masing-masing yg kusut masai ni sbb layan karenah AINI & RAFIQ. Demiu kids. Love you Dina!



So thats all. Bebudak Disember dgn Januari mmg ramai gila di sekeliling aku. So aku kena combine, sorry lah kalau rasa mcm diri tak istimewa ke ape ke. Post di blog means nothing. Korang sentiasa di hati ok. Sentiasa.

No comments:

Post a Comment