Jan 22, 2012

Luahan Hati Seorang Wanita Bekerjaya.

Assalamualaikum.
Cewah tajuk nak tahap antarabangsa je *bunyi cengkerik*
KRUK KRUK

Tulang belakang aku sakit. Aku tak rasa aku kerja cikgu tadika.
Aku macam kerja buruh. Sampai sekarang aku tak dpt kenal-pasti punca.

Aku dah lama tak update blog disebabkan oleh kerjaya yg sgt aku titik-beratkan, ditambah lagi dgn password wifi yg masih belum aku peroleh. I still find da ways how to pecah-masuk-password dia. Terseksa jiwa ragaku. Tak campur lg dgn sakit belakang & sakit tekak melayan karenah budak-budak yg belum lg mengenal erti cikgu-kau-penat-layan-karenah-kau.


Actually, ikutkan hati aku nak berhenti
(ya, aku seorang yg lemah) *rambut kusut masai*
Tapi bila fikir balik budak-budak tu takde yg nak ajar diorang Jawi/Arabic/Pend.Islam aku campak jauh-jauh hasrat yg tak semenggah itu. Aku kuat. Aku boleh. Aku comel cantik oh okay dah. Ada orang jeling.
Yeah aku boleh! *rapikan rambut balik*


Post yg bosan. Tapi menggambarkan serba sedikit perasaan saya.


Take note : Aku rasa aku over-acting. Menyampah dgn diri sendiri.

No comments:

Post a Comment