Jan 7, 2012

I'm teacher Farah *grin*


Assalamualaikum. Wazzup girls/guyz/bapak-bapak/ibuk-ibuk.


Dengan rasa kesyukuran yg maha tinggi aku ingin memberitahu bahawa aku sudah tidak menanam anggur lagi!
Aku dah dapat kerja kat Setia Alam as guru Jawi.

Menarik kan?
MENARIK, cikgu Farah
(sendiri soal sendiri jawab)



Jadi, aku akan ceritakan dgn stail kilat.
Stil kilat means dgn cepat, ringkas tapi padat.




Actually Nurseri Nuri ni banyak gila cawangan dia.
Tp disebabkan cawangan dekat Setia Alam takde guru Jawi
so aku di-transfer ke situ. And I'm da LUCKIEST. GIRL. IN. DA. WORLD.
SEBAB. AKU. SORANG. JE. MUSLIM. TEACHER.
MESTI. KORANG. BACA. TERSEKAT-SEKAT.


Aku suka gila environment dekat sini. Kalau buat photoshoot. Pergh.


The tak-seronok-sangat-thing-is aku kena stay dekat Setia Alam tu. Berdua only dgn Indian teacher. Sokay la, aku bukan racist so aku biasa jela.



Tp yg paling tak seronok ialah AKU TAK TAHU PASSWORD WIFI DIA.
Sedih gila walaupun Naza dah tolong.
Naza, tahu tak aku tak sempat online FB pun sbb principal conquer weh!
Principal tak bagi chance pun dekat aku.
*tak puas hati face*



So inilah Teacher Farah masa hari yg ke-tiga.
Syok sendiri dgn kamera, bebudak pandang dgn pandangan kosong.



TIPU JE



Budak ni is one of my favourite kidzzz. 3 years old.
Comel gila. Bercakap mcm peluru. Tp kalau nangis nak mami dia hm..............
KEMAIN RUMAH BERGEGAR.




K. Lepas ni album phone mesti penuh dgn gambar budak-budak.
Sekian sahaja penerangan kilat saya.
Anyway, aku sangat-sangat bersyukur dapat kerja ni. Alhamdulillah.


Take Note : Dah janji dgn mama, first gaji nak bagi mama RM 500.
Janji ni. KORANG PARA READERS SAKSI OK.

No comments:

Post a Comment