Jan 2, 2012

Kalau kau kutuk perempuan, AKU TERASA.

Brotha, nampak sangat kau biassed.
Condemn orang punya atittude, tapi tak condemn orang lain punya atittude yg lebih kurang je dgn orang yg kau condemn tu.



Oh, before that. Assalamualaikum.





So, hari ini. Aku cuma mahu melahirkan ketidakpuasan hatiku terhadap sebuah blog milik biarlah-aku-rahsiakan-siapa-ya-wahai-kawan-kawan.




Pemilik blog itu bernama Hatan (bukan nama sebenar)
So, recently Hatan just posted a few posts related to GIRLS.
Sekali baca, aku taktau apa masalah Hatan dengan perempuan.

Well Hatan, what's your problems actually?
Your words are very harsh. So disebabkan aku juga seorang gegirl, maka aku terpanggil untuk memaki post kamu yg sungguh tidak matang itu.
Saya hanya maki dalam hati.





So, when I read Hatan's blog, I jumped into many conclusions. Saces :-



1) Hatan dulu pernah couple. Tp rupa-rupanya dia putus kerana girlfriendnya adalah seorang janda. Duh I mean lesbian. Yes, Hatan hates lesbian.

Sebab Hatan pernah cakap.
CUBA BAYANGKAN KALAU PEREMPUAN TIADA DLM DUNIA?
SEMESTINYA TIADA KES LESBIAN DI DUNIA.

Ohh Hatan, rupa-rupanya bapak awak yg beranakkan awak. Ohhhhhhhh.



2. Hatan sangat suka kepada Sharifah Aini & gila harta

Sebab Hatan pernah cakap most of guys out there suka perempuan tua.
Perempuan tua bukan sahaja matang, MALAH BANYAK HARTA.

Hatan, awak pernah dengar tak satu quote yg berbunyi begini.
Kematangan tidak terletak pada umur tetapi pada cara pemikiran seseorang.
Bagus Hatan, sekarang awak sudah tahu.


I bet lagi ramai lelaki suka Lisa Surihani berbanding Sharifah Aini.
Mintak maaf, Kak Pah. Saya tak kutuk awak. Hatan yg mula dulu.
*tuding jari guna semua jari*



3. Hatan tidak pernah tahu/selidik karenah orang datang bulan/period/PMS

Sebab Hatan pernah cakap.
Perempuan adalah satu creature yg paling pelik di dunia. Awak lagi pelik Hatan
Hatan cakap bila perempuan datang bulan adalah waktu yg paling SERIUS SHIT (Hatan's word) menakutkan buat lelaki.
Selain itu, Hatan cakap.
Si perempuan akan memarahi sesiapa shj ketika datang bulan.


Oh well Hatan yg penakut,
Tak semua perempuan akan menjadi gorila ketika datang bulan.
Dan, tak semua perempuan yg akan memarahi SESIAPA SAHAJA ketika datang bulan. Takat ni, mama aku suruh mop lantai, sapu sampah masa aku datang bulan, TAK PERNAH LAGI AKU TENDANG MAMA AKU.


Tak semua ok Hatan yg penakut.

BAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!
Hehehehe. Ala Hatan. Kite nampak awak menyorok bawah ketiak mak awak. Ooops! Sorry, I mean ketiak bapak awak~



Okay Hatan. Kalau awak baca ni, hehehe saya mintak maaf.
Tapi saya takkan terkejut awak buat post baru mcm ni........................


"Kau tahu kenapa aku tak suka perempuan? Well SEBAB PEREMPUAN SUKA MENGANJING DALAM BLOG!" Hehe Hatan. Saya bergurau.


Ala Hatan, awak relaks la. Okay.

My actual point is, aku tak kisah kalau si Hatan ni cakap 'SEGELINTIR PEREMPUAN bla bla bla.....' Serius aku tak kisah. Tapi Hatan cakap 'PEREMPUAN-PEREMPUAN bla bla bla....'


So shud I keep silent & buat bodoh? NO. I repeat, NO.

1 comment:

  1. ok.sangat geram dengan makhluk pelik bernama HATAN tuu.seronok betul mengkritik perempuan eh?sharifah aini tu lelaki eh?sewel laa mamat tu :P

    ReplyDelete