Mar 31, 2012

Mix-Emotions.

Assalamualaikum!

Saya baru lepas memasak nasi goreng untuk keluarga saya. Semestinya saya berasa bangga dan terharu kerana penyediaan saya untuk menjadi isteri orang telah hampir sempurna *lap air mata dengan lembut*


But my BIG problem is I can't stand RAW stuffs. Sumpah, rasa nak termuntah ya Allah masa ni lah aku tak paham mcm mana orang Cina dan Korean boleh makan benda-benda mentah. Aku dah cuba dah bayangkan SOTONG MENTAH tu macam LOLIPOP tapi imaginasi LOLIPOP tu hancur sebab ada dakwat hitam yang memancut-mancut. Aaaaaargh MY LOLI-LOLITONG.


So, my MISSION selepas dah jadi PEGUAM nanti.
Gua nak cari suami yang boleh tahan dengan benda-benda MENTAH.


Okay lah. Tukar channel. Malas dah gua nak menggembar-gemburkan kelemahan gua dalam benda-benda mentah ni *muka pucat*



Sebenarnya aku nak meluahkan kesedihan aku dalam BLOG aku ni. Hmph aku rasa ramai kawan-kawan aku dah tahu kut sebab aku sibuk spread-the-love-of-HUNGER-GAMES tu dekat mana-mana. Maksud aku dekat Twitter, Facebook dan kini BLOGSPOT. Oh dekat Tumblr pun sama. Aku dah ada Tumblr dan sebenarnya aku dah boleh delete BLOG ni dah sebenarnya.


Aku gurau je. Blogspot kan sebahagian daripada kegembiraan aku. K.


Aku sedih sangat kenapa buku ni boleh habis dekat MPH SACC. Like seriously I went there and masa tu BANYAK GILA OK NAK ROBOH AKU TENGOK RAK TU. Dan kebetulan petang tadi Jia pergi SACC then aku mintak dia tolong belikan tapi tinggal SATU SET je. Dan mestilah set yang terakhir tu menjadi milik Najeeeeeyhah Rosdi. I'm so sad. First time aku rasa sedih sebab buku. Kesian tak aku? Tolong kesiankan.


Someone, kalau jumpa TOLONG BELIKAN. TOLONG.


The best part is, I'm still not done with my Pride and Prejudice


Oh ya, haritu aku terbaca satu blog kepunyaan Kate (bukan nama sebenar) and I'm totally WOW-ed by her post about her parents. What she did actually? SHE CURSED HER PARENTS *nada bisik* WOW. Cuba kau cerita dekat aku mcm mana kau nak hidup bahagia dunia-akhirat kalau keberkatan tu dah hilang? CERITA LA SIKIT. Tolong eh, kau baru Tingkatan Dua.


Tolong eh. Aku mintak tolong sangat.

No comments:

Post a Comment