Mar 19, 2012

Sex Appeal.

You cracked me up sebab misunderstood SEX APPEAL sebagai RAYUAN SEKS. Hak hak hak. I'm not a sex-freak yoh. Take note.

Bercakap pasal SEX APPEAL ni teringat pulak dekat satu post cik abe yg pernah bercerita pasal SEX APPEAL yg Eddy perkenalkan dekat aku tahun lepas. Perkenalkan? Ew sounds like blind-dated. Maksud gua, perkenalkan blog dia. Atau maksud lain, gua comel dan gua bakal dapat 10A rabu ni.


Ok, jom proceed. Aku tahu korang sedang tertanya-tanya sex appeal ni apakah.
Bagi yg berfikirang kuning, aku tak bercakap pasal rayuan seks atau benda lucah jadi minta maaf kalau kecewa sila close tab anda selamat tinggal.


Based on my knowledge, sex appeal ni mcm kemampuan seseorang untuk menarik minat seseorang. By appearances, attitudes, style or charm. By physical qualities mcm hair-style, his/her natural smell atau senyuman dia. Kalau mental qualities pulak mcm their natural attitudes (humorous, caring, daring) & bukan dibuat-buat. Ini aku punya kefahaman.



Aku rasa Datuk Siti Nurhaliza kahwin dgn Datuk K sebab dia terjatuh hati dgn SEX APPEAL si Datuk K ni kut? Kut la. Mana tahu misai Datuk K ni harum ke. Gua tak tahu apa-apa tp gua tahu Anuar Zain salah seorang yg frust menonggeng la tengok kekasih gelapnya dirampas seorang sugar-dedi.

Ok gua saja je buat cerita sebab gua minat tengok Sti dgn Anuar Zain. Macam pinang dibelah dua looking. Tp gua still support la pasangan gula-gula ni. Siapalah aku untuk mempersoalkan jodoh Allah U_U Semoga berbahagia dunia akhirat. Whe lofhyuh Kak Siti! Cewah kemain aku ni.


Bercakap pasal SEX APPEAL ni, teringat pulak dekat sorang budak sekolah ni. Walaupun dia tak hensem, tapi FFFUUU gua tak tahu ah apesal kalau gua tengok mata dia gua rasa macam nak 'jatuh' dalam tu *selubung dlm selimut* Ok lah. Baik gua stop sebelum hidung gua berdarah nanti.



(lagipun dia lg muda dari gua.......)

1 comment: