Jul 22, 2013

#11 - Finally I found youuu (berkata kepada ebooks)

I'm not a fan of ebooks but I'm not against it.

More inclined to physical books. Kenapa?
Sebab puas, boleh conteng-conteng makna.
(Ya, macam noob kan tapi nak wat acane dah jadi habit)
Boleh kelepet-kelepet mukasurat yang ada quote best.
Some people dont kelepet their books kan, sayang katanya.
I show my love towards my book through kelepetz lah. 
MAKIN BANYAK KELEPET, MAKIN SAYANG. 







GITEWWW.


Tapi saya baca jugaklah ebooks. Sebelum nak tidur dalam gelap ke,
dalam bas ke, train ke, sambil menunggu ke, ke ke ke ke ke ke ke ke


 So last night I got really hyped because I found modern literature ebooks!
SUSAH GILA TAHU TAK NAK JUMPA, SELALU JUMPA CLASSIC LITERATURE EBOOKS JE BELAMBAK SOBS SOBS SAYA SANGAT GEMBIRA MALAM TADI SAMPAI SEKARANG TAK HILANG LAGI PERASAAN INDAH TERASA SEPERTI BERCINTA OKBAI LELEBIH

*lap air mata kegembiraan*


Siapa yang follow blog saya dari semenjak dia lahir dari perut saya dan sebelum saya mendelete older posts saya, pasti kamu semua tahu yang saya hampir meroyan sebab selalu tak jumpa The Hunger Games Trilogy tu kalau pergi mana-mana bookstore.
(Kalau jumpa pun tak bawak duit. K.)


The Hunger Games Trilogy ada 3 series.
The Hunger Games - Catching Fire - Mockingjay

Haaa tengok balik gambar tadi. Ada buku-buku John Grisham
(Buku-buku si Grisham ni amatlah sesuai untuk law students)
 Nicholas Sparks awh amagad cheesy,
Paper Town by John Green, Jodi Picoult and The Trial by Franz Kafka.

(Ingat tak masa ada tiga peguam datang USIM dan bagi taklimat dan sorang peguam perempuan tu ada promote buku The Trial ni sebab dia macam indicates sedikit sebanyak Internal Security Acts [ISA] dalam Malaysia ingat tak, ingat tak? Haaa itulah bukunya.)


YEZZA




 Haaaaa ini Theodore Boone series.
Pasal budak kecik yang tahu banyak gila pasal undang-undang,
mak bapak dua-dua lawyer, pastu buat firm & court macam rumah sendiri ok.
Gila cooliaw dan nyumz dia punya issues & conflicts.




Pastu dari belakang budak ni nampak macam Greyson Chance campur Justin Bibiaq.





Ok dah nak masak asam pedas sambung download.
Selamat berpuasa semua & selamat menguruskan prep untuk kemasukan degree xx

No comments:

Post a Comment